Friday, April 16, 2010

Mencari cara untuk memulihkan anda Nikon D90 Gambar?

D90 ini berpadanan dengan baik antara entry level Nikon DSLR dan model profesional. Dikemas 12,3-megapixel CMOS imaging sensor DX-format, resolusi tinggi 3-inch LCD dan built-in sensor gambar membersihkan, D90 adalah kamera kaya ciri yang melampaui D80 pendahulunya. Ini DSLR pertama di dunia dengan mod filem HD dan rakaman klip filem yang luar biasa dengan suara 24 fps sampai dengan 720p HD dalam format JPEG gerak. Kamera memberikan fleksibiliti maksimum dalam hal ruangan simpanan untuk jurugambar kerana menggunakan SD / SDHC card. Kad SD yang sangat popular kerana mereka mampu menyimpan sejumlah besar data. Tapi mereka memiliki keterbatasan mereka sendiri sebagai data boleh menjadi tidak boleh diakses dalam kes-kes rasuah kad. 'Butang Padam semua', jika ditekan tanpa sengaja, juga dapat melepaskan penderitaan dengan menghapuskan data - gambar dan video dalam satu saat. Oleh kerana itu untuk menjaga masalah-masalah di teluk, yang dianjurkan untuk mempertahankan cadangan. Namun, jika terjadi bencana dalam ketiadaan sandaran yang sah, tidak perlu panik sebagai utiliti camera recovery boleh mendapatkan kembali data yang hilang.

Sebagai kes praktikal, saat melihat foto pada Nikon D90 anda, jika anda tidak sengaja menekan butang "Padam Semua", tidak menjadi lemah. Anda akan senang mengetahui bahawa teknologi telah membuat sangat mudah untuk memulihkan imej bahkan jika mereka sudah mendapat dibuang dari kad memori.

Nikon D90 anda menggunakan kad SD yang menyimpan foto dan video seperti hard drive tidak. Dalam hal penghapusan sengaja atau tidak sengaja, tanda SD card ruangan 'yang sedia' untuk fail lain. Isi file tetap berada pada kad. Sampai dan kecuali beberapa fail lain menduduki 'yang sedia' ruangan, fail dahulu masih ada dan boleh dipulihkan. Oleh kerana itu, untuk memastikan 100 per pemulihan peratus, kita harus bertindak cepat dan menggunakan perisian pemulihan kamera.

Foto-foto D90 patut utiliti digital camera recovery datang sangat kepada di kali malang seperti sengaja atau tidak sengaja format / penghapusan atau kerosakan sistem fail kad. Utiliti ini dilengkapi dengan antara muka pengguna grafik sederhana yang membuat pemulihan mudah bagi pengguna awam. Selain itu, anda membabi buta boleh mempercayai pemulihan kamera sebagai perisian ini hanya read-aplikasi yang tidak dimaksudkan untuk menukar kandungan asli.

pemulihan kamera Mac merupakan produk yang diakui baik pulih hilang / dihapuskan / diformat imej dan fail multimedia yang lain dari berbagai media simpanan seperti kad memori, memori stick, hard drive, USBs dan removable media lain. Aplikasi ini menyokong semua tanda kamera (Nikon, Sigma, Canon, Sony dll) dan format foto (JPEG, TIF, RAW, Exif, TIFF dll).

No comments:

Post a Comment